tisdag 25 november 2008

Heikki, Leif - jag längtar efter er!

Försöker plocka ihop en efterlängtad dator som kom i sjölådan. Väldigt många sladdar, väldigt få ställen att stoppa in dem i...

Har fått fart på hårddisken, men lyckas inte få igång skärmen. Hittar ingen ingång för att ansluta tangentbordet. Fattar inte ens om den borde sitta i skärmen eller i hårddisklådan. Med tanke på att jag inte kan hitta en endaste USB-port eller liknande på skärmen så tyder väl det på att jag borde stoppa in den någon annanstans.

Sedan är det några högtalare som ska anslutas också. Hittar bara inte var! Fan, fan, fan.

Känner mig dum! Tycker inte om att känna mig dum! Vill ha hjälp! Nu! NU!!!

Heikki? Leif? Tänk om jag bara kunde släntra i väg förbi kopieringsmaskinen och slinka in på något av era rum och fråga snällt. Vad lätt livet vore!

Inga kommentarer: