måndag 24 november 2008

55 besökare - vilka är ni?

Jag blir så nyfiken. Önskar att jag fick en lista över alla personer som är inne och läser min blogg. En del vet jag ju - och fler och fler hör av sig. En del mer förutsägbara läsare, som familj och nära vänner. Andra totalt oväntade, men minst lika uppskattade, som Torgny från Bjurberget - hej Torgny! - och Ann Markström - long time, no see! - i dag.

Som sagt - det är kul att blogga.

PS. Mamma Anita har fått fart på sin dödsdömda dator. Numera i felsäkert läge. Vi hälsar henne varmt välkommen tillbaka! Här på Afrika-kontoret har vi all sympati med alla stackare som plötsligt finner sig vara nedkopplade. Det är frustrerande!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är en av de 55. Är inne och läser i princip varje dag. Det är kul! Och du skriver för jävla bra. Fast det blir ju aldrig läge att mejla ett sånt där spontant "hur har du det?" - för det vet man ju redan.

Ulla Sätereie sa...

Tack, tack. Men Ulf, jag då? Jag vet ju inte hur du har det! Men jag vill gärna veta, så jag blir väldigt glad om du skickar ett och annat totalt självupptaget mejl till mig. Där du BARA berättar om allt roligt du gör! Hur KUL det är med snöslask i Göteborg - tja, sånt. Du fattar.

Unknown sa...

nu är jag på G Trodde inte att jag skulle sakna en dator. Livet leker

Ulla Sätereie sa...

Visst är det skönt! Bättre uppkopplad än nedkopplad.

Unknown sa...

Jag gör ett nytt - kan det vara tionde - försök att få ord att fastna i kommentarsrutan.
Vill egentligen bara tala om att jag läser vartenda ord i din blogg.

--bengt

Unknown sa...

HURRA! nu funkade det!

Ulla Sätereie sa...

Heja Bengt! Tekniksprång! Visst känns det bra?